Město a Městský úřad Sezimovo Ústí, Dr.E.Beneše 21, 39101 Sezimovo Ústí | tel.: 381 201 111 | e-mail: posta@sezimovo-usti.cz | IČO: 00 252 859 | datová schánka: h76j9ss
přeskočit hlavní navigaci
novinky úřední deska

sekce > Správa města

Nabídka svépomocné výroby palivového dřeva

Správa města Sezimovo Ústí nabízí všem občanům možnost obstarání svépomocného palivového dřeva za zvýhodněnou cenu 150,00 Kč / 1 m3. ...
sekce > Správa města

Soutěž ZŠ a MŠ ve sběru papíru a plastových víček

Začátkem října proběhlo na Správě města Sezimovo Ústí vyhodnocení každoroční soutěže ve sběru papíru a plastových víček za školní rok 2014/2015. Do soutěže, jejímž organizátorem je Správa města Sezimovo Ústí a společnost MH Odpady s.r.o. Drhovice, byly zapojeny tři základní školy a dvě mat ...
sekce > Správa města

Rekonstrukce chodníku na Školním náměstí

Vývoj hospodaření města umožnil pokračovat i v letošním roce v rozsáhlejších opravách chodníků a veřejných ploch města. ...
sekce > město

Vybrán projektant domu s pečovatelskou službou

Rada města schválila 10. srpna t.r. výsledky výběrového řízení na zpracování projektové dokumentace domu s pečovatelskou službou a denním stacionářem. Ten bude realizován podle projektu architektů Jiřího Šťávy, Veroniky Kejdové a Milana Grygara ze společnosti DIS projekt s.r.o. Třebíč. ...
sekce > Správa města

Opět černé skládky ve městě

Přestože město a naše organizace vynakládají nemalé finanční prostředky na zabezpečení provozu sběrných dvorů, stanovišť separovaného odpadu a přistavování velkoobjemových kontejnerů, je stále mnoho občanů, kteří likvidaci odpadů z domácnosti řeší odložením nepotřebného nábytku a věcí pře ...
sekce > Správa města

Odvodnění účelové komunikace pod Fierlingerovou vilou

Na základě dlouhodobých stížností majitelů pozemků pod touto účelovou komunikací na jejich podmáčení povrchovou vodou z této komunikace byl zpracován projekt na odvodnění celé komunikace podél Benešovy a Fierlingerovy vily. ...
stránka
 
úřední hodiny měú
PONDĚLÍ 8:00 - 11:30 | 12:30 - 17:00
ÚTERÝ 13:00 - 15:00
STŘEDA 8:00 - 11:30 | 12:30 - 17:00
ČTVRTEK 13:00 - 15:00
PÁTEK 8:00 - 11:30
administrace