Město a Městský úřad Sezimovo Ústí, Dr.E.Beneše 21, 39101 Sezimovo Ústí | tel.: 381 201 111 | e-mail: posta@sezimovo-usti.cz | IČO: 00 252 859 | datová schánka: h76j9ss
přeskočit hlavní navigaci
novinky úřední deska

Nové bytové vodoměry s radiovým odečtem

aktualizováno | 23.3.2015 16:46:31
Počátkem roku 2012 byla provedena první realizace dodávky a montáže nových bytových vodoměrů ENBRA ER-AM s radiovým odečtem. Současně s montáží bylo odbornou firmou provedeno zaškolení zaměstnance naší organizace s odečtovou sadou. Nový typ bytových vodoměrů byl postupně namontován do všech bytů.

V současné době je spravuje naše organizace  již 1100 ks vodoměrů s radiovým modulem ve 25 domech. Nový typ bytových vodoměrů s radiovým odečtem nám nabídl uživatelsky jednoduchý systém, který je přesný a přitom nikoho neobtěžuje, protože odečet lze dnes provést během několika vteřin bez  nutnosti přístupu do bytů a k jednotlivým měřícím místům. Namontováním tohoto typu vodoměrů byla učiněna přítrž ovlivňování spotřeby vody magnetem a zpětným odtočením vodoměru, jakož i sousedským sporům o spotřebu v domě, vstupu cizích osob do bytu či falešným odečítatelům vodoměrů.  Odstraňují se také problémy s odečty nedostupných vodoměrů, údaje o spotřebě vody ukládají zpětně za posledních 18 měsíců, indikují sebemenší chybové stavy nebo vnější ovlivnění, údaje jsou zapisovány bez chyb, které se vyskytují při ručním odečítání. Zaznamenané údaje jsou rychleji zpracovány v účtovacím systému organizace a věříme, že se odstraní i některá nepříjemná nedorozumění, ke kterým při rozúčtování vody často dochází. Navíc se chystají změny i v odečtech, protože podle připravovaných pravidel EU se zřejmě budou odečty energií provádět častěji (například každý měsíc).

O montáži nových typů bytových vodoměrů v Sezimově Ústí se můžete dočíst v referenční listině odborné firmy v příloze této zprávy.

Kupsa Jaroslav ředitel Správy města 

 
úřední hodiny měú
PONDĚLÍ 8:00 - 11:30 | 12:30 - 17:00
ÚTERÝ 13:00 - 15:00
STŘEDA 8:00 - 11:30 | 12:30 - 17:00
ČTVRTEK 13:00 - 15:00
PÁTEK 8:00 - 11:30
administrace