Město a Městský úřad Sezimovo Ústí, Dr.E.Beneše 21, 39101 Sezimovo Ústí | tel.: 381 201 111 | e-mail: posta@sezimovo-usti.cz | IČO: 00 252 859 | datová schánka: h76j9ss
přeskočit hlavní navigaci
novinky úřední deska

Třetí vlna nabídky kompostérů pro domácí kompostování

aktualizováno | 2.11.2020 15:21:49
Město v rámci projektu SMOJK obdrží v roce 2021 60 kompostérů o objemu cca 1000 l. O poskytnutí bylo možné od léta 2020 požádat. Aktuálně k 2. 11. 2020 je kapacita přidělených kompostérů již vyčerpána. Žádosti však lze podávat i nadále, žadatelé budou zařazeni do seznamu náhradníků.

Město v rámci projektu Svazu měst a obcí Jihočeského kraje obdrží dle předpokladu na přelomu roku 2020 a 2021 60 kompostérů o objemu cca 1000 l. Z tohoto počtu přidělí 16 kompostérů dosud evidovaným náhradníkům, kteří v minulosti projevili zájem, ale nedostalo se na ně. O poskytnutí zbylých 44 ks bylo možné požádat. Předchozí vlny nabídek kompostérů proběhly v roce 2015 a 2018.

 

Základní podmínky pro přidělování kompostérů:

  • Kompostéry jsou určeny ke kompostování biologických odpadů z oplocených zahrad/zahrádek v místě bydliště uživatelů. Tím se rozumí u rodinného či bytového domu v Sezimově Ústí;

  • Kompostéry budou předány uživatelům bezplatně formou smlouvy o výpůjčce, v níž se uživatelé zaváží o kompostér pečovat, umístit jej na své zahradě a vzniklý kompost tam i využívat a to po dobu 5 let. Kompost z kompostérů tedy nebude městem nikam svážen;

  • Zájemce si rozložený kompostér vyzvedne na základě výzvy na Správě města v Průmyslové ulici v Sezimově Ústí proti podpisu smlouvy o výpůjčce;

  • Technická specifikace zatím není známá.

     

    Pro získání kompostéru je nutno vyplnit formulář „Žádost o poskytnutí kompostéru“, který je v příloze.

     

    Vyplněný formulář zašlete nebo osobně doručte na podatelnu MěÚ, Dr. E. Beneše 21, 391 01 Sezimovo Ústí nebo oskenujte a zašlete na e-mail: podatelna@sezimovo-usti.cz. Bude rozhodovat pořadí došlých žádostí.

 
úřední hodiny měú
PONDĚLÍ 8:00 - 11:00 | 13:00 - 15:00
STŘEDA 8:00 - 09:00 | 13:00 - 17:00
administrace