Program podpory nových lékařských praxí v roce 2025

Program podpory nových lékařských praxí v roce 2025

Město Sezimovo Ústí rozhodnutím Zastupitelstva města Sezimovo Ústí č. 22/2025/16 ze dne 09.04.2025 zřídilo program podpory nových lékařských praxí pro vymezené odbornosti formou bezúročných finančních výpomocí dle níže uvedených podmínek:

a) Podporovaná odbornost: 014 – zubní lékařství;
b) Maximální výše zápůjčky: 2.500.000 Kč;
c) Uznatelné náklady:
- náklady na pořízení dlouhodobého hmotného majetku ordinace;
- náklady na pořízení drobného hmotného majetku ordinace;
- náklady na stavební úpravy ordinace;
- náklady na mzdové prostředky zdravotní sestry v ordinaci;
d) Podmínky: splatnost nejpozději do 5 let od poskytnutí zápůjčky s tím, že je možné požádat o roční odklad splátky;
e) Příjemce podpory se zaváže provozovat lékařskou praxi ve městě Sezimovo Ústí po dobu min. 5 let;
f) Žadatel bude mít platnou smlouvu minimálně se 4 zdravotními pojišťovnami;
g) Žadatel bude registrovat pojištěnce v maximálním možném počtu a poskytovat jim péči primárně na základě uzavřené smlouvy na úhradu a poskytování hrazených služeb se zdravotní pojišťovnou;
h) Rozsah ordinačních hodin bude minimálně 35 hodin (pro odb. 014 – zubní lékařství), resp. 25 hodin (pro odbornost praktického lékařství) rozložených do 5 pracovních dnů.
Žádosti o podporu by měla mít náležitosti dle § 10a odst. 3 zákona č. 250/2000 Sb., tj. měla by obsahovat zejména:
a) jméno a příjmení, datum narození a adresu bydliště žadatele o dotaci nebo návratnou finanční výpomoc, je-li žadatel fyzickou osobou, a je-li tato fyzická osoba podnikatelem, také identifikační číslo osoby, bylo-li přiděleno, nebo, je-li žadatel právnickou osobou, název, popřípadě obchodní firmu, sídlo a identifikační číslo osoby, bylo-li přiděleno,
b) požadovanou částku,
c) účel, na který žadatel chce dotaci nebo návratnou finanční výpomoc použít,
d) dobu, v níž má být dosaženo účelu, u návratné finanční výpomoci i lhůty pro navrácení poskytnutých peněžních prostředků a výši jednotlivých splátek,
e) odůvodnění žádosti,
f) je-li žadatel o dotaci právnickou osobou:
1. informace o identifikaci osob jednajících jménem žadatele s uvedením, zda tyto jednají jako jeho statutární orgán nebo zda tyto osoby jednají na základě udělené plné moci,
2. údaje o skutečném majiteli právnické osoby podle zákona upravujícího evidenci skutečných majitelů ve formě úplného výpisu platných údajů a údajů, které byly vymazány bez náhrady nebo s nahrazením novými údaji, jedná-li se o evidující osobu; v případě, že je žadatel o dotaci zahraniční právnickou osobou, doloží údaje o svém skutečném majiteli buď výpisem ze zahraniční evidence obdobné evidenci skutečných majitelů, nebo, pokud taková zahraniční evidence neexistuje, sdělí identifikační údaje všech osob, které jsou skutečným majitelem zahraniční právnické osoby, a předloží doklady, z nichž vyplývá vztah všech osob k zahraniční právnické osobě, zejména výpis ze zahraniční evidence obdobné obchodnímu rejstříku, seznam akcionářů, rozhodnutí statutárního orgánu o vyplacení podílu na zisku, společenská smlouva, zakladatelská listina nebo stanovy,
3. informace o identifikaci osob, v nichž má podíl, a o výši tohoto podílu.
g) seznam případných příloh žádosti,
h) den vyhotovení žádosti a podpis osoby zastupující žadatele, v případě zastoupení na základě plné moci i plnou moc.


Žádost se podává elektronicky s elektronickým podpisem do datové schránky města: h76j9ss nebo v papírové podobě na podatelnu MěÚ v Sezimově Ústí, Dr. E. Beneše 21, 391 01 Sezimovo Ústí, a to v termínu do 23.06.2025.

Přílohy

program lékařské praxe

Program podpory lékařských praxí 2025.pdf
Typ souboru: PDF dokument, Velikost: 151,1 kB
Datum vložení: 28. 4. 2025 17:04
Datum poslední aktualizace: 12. 5. 2025 14:47