Město a Městský úřad Sezimovo Ústí, Dr.E.Beneše 21, 39101 Sezimovo Ústí | tel.: 381 201 111 | e-mail: posta@sezimovo-usti.cz | IČO: 00 252 859 | datová schránka: h76j9ss
přeskočit hlavní navigaci
novinky úřední deska

Veřejné zakázky

Veřejné zakázky malého rozsahu dle zákona č. 134/2016 Sb. o veřejných zakázkách, jsou uveřejňovány v této sekci webových stránek města.

Zakázky podlimitní a nadlimitní jsou uveřejňovány na webovém portálu: 

https://www.vhodne-uverejneni.cz/profil/00252859

Modernizace sociálního zařízení letního kina Sezimovo Ústí

Městské středisko kultury a sportu, p.o., náměstí Tomáše Bati 701, 391 02 Sezimovo Ústí, ICO: 711 95 424, zastoupené ředitelkou Mgr. Zuzanou Bláhovou, vyzývá zájemce k podání nabídky „Modernizace sociálního zařízení letního kina Sezimovo Ústí“.

Zakázka je vedena v souladu s ustanovením § 6 a § 27 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek a dále v souladu se schválenými pravidly Rady města Sezimovo Ústí pro zadávání VZMR usn. č. 315/2023 platnými od 15. 8. 2023.

Termín podání písemné nabídky je do 24. 1. 2024 do 11:00 hod. Termín realizace je možný v období od 18.2.2024 do 30. 5. 2025.

Zadavatel bude realizovat prohlídku místa plnění, která proběhne dne 07.01.2025 od 10:00 hodin. Sraz účastníků prohlídky místa plnění proběhne před vstupem do letního kina. Prohlídka místa plnění veřejné zakázky je doporučená.

Kontakt: Mgr. Zuzana Bláhová, tel. 737 254 683, ředitelka MSKS.

Podrobnější informace v detailu odkazu.

soubor ZIP

Město Sezimovo Ústí, zastoupené starostou města Mgr. Ing. Martinem Doležalem, LL.M.

Vyzývá zájemce k podání nabídky

na realizaci zakázky pod názvem:

 

Obnova vodních prvků – revitalizace lokality Nechyba“ (zakázka je vedena v souladu s pravidly Rady města Sezimovo Ústí pro zadávání VZMR, schválenými usnesením č. 315/2023).

 

Vymezení a předmět plnění veřejné zakázky 

Na základě zpracované předcházející studie je návrh koncipován jako revitalizační opatření – vytvoření vodní nádrže a tůní v inundaci.

Návrh předpokládá obnovu vodní plochy (SO 01) provedením hráze se zavázáním do boků údolí . Návrh je doplněn úpravami v inundaci - tůně v podhrází (SO 02) bude vytvořena jako podtrubní jáma (zaústění výpusti z nádrže pod hladinu s odtokem přes nízký práh do stávajícího propustku). Horní tůň na nátoku (SO 03) je řešena jako neprůtočná, jen se sníženým břehem pro vtok pouze za vyšších vodních stavů – cca nad Q30denní .

Provedená investice má za cíl vytvoření vodní plochy včetně úprav navazujících pro zlepšení odtokových poměrů a zadržení vody v krajině.

Zpracovatel projektové dokumentace (červenec 2023): Ing. Pavel ŠTĚPÁN, Hlincová Hora 19, 373 71, tel.: 721 949 840. Projektová dokumentace - viz příloha.

Lokalizace místa plnění zakázky zde:  https://mapy.cz/s/lobarajave.

Předpokládaná hodnota zakázky je 3.150.000 Kč bez DPH. Základním hodnotícím kritériem pro hodnocení nabídek je nejnižší nabídková cena (v Kč) bez DPH.

Předpokládaný termín:

  • zahájení stavby: 20. 3. 2025
  • dokončení stavby: 30. 6. 2025.

V případě, že máte zájem, podejte, prosím, nabídku v termínu do středy 5. 2. 2025, 17:00 hod.

Požadavky na podání nabídky

Uchazeč předloží vyplněné dokumenty, které jsou přílohami této výzvy:

Nabídka předložená účastníkem:

  • musí být zpracována v českém jazyce v požadovaném rozsahu a členění v jednom vyhotovení 
  • musí obsahovat doklady a informace prokazující splnění kvalifikace - viz přílohy Prokázání kvalifikace a Prohlášení uchazeče
  • musí obsahovat podepsaný návrh Smlouvy o dílo osobou oprávněnou jednat jménem či za účastníka
  • musí obsahovat oceněný Soupis stavebních prací, dodávek a služeb potvrzený účastníkem v listinné podobě
  • krycí list nabídky.  

Nabídky se podávají písemně v listinné podobě na podatelnu MěÚ Sezimovo Ústí, Dr. E. Beneše 21, Sezimovo Ústí. Nabídka musí být podána v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky: Obnova vodních prvků – revitalizace lokality Nechyba - neotevírat“ a na obálce musí být uvedena adresa uchazeče. Uzavřením obálky se pro účely této výzvy rozumí opatření obálky na uzavření podpisem a razítkem uchazeče.

Uchazeč stanoví nabídkovou cenu za celý předmět plnění vztahující se k předmětu zakázky, a to na základě ocenění výkazu výměr (položkového rozpočtu), který je v příloze této výzvy. Nabídková cena musí obsahovat veškeré nutné náklady k realizaci předmětu veřejné zakázky včetně souvisejících nákla­dů. Uchazeč je svou nabídkou vázán po celou zadávací lhůtu, která je stanovena do 28. 2. 2025.

Zadavatel umožňuje všem uchazečům po domluvě s administrátorem zakázky zúčastnit se prohlídky místa individuálně.

> dokumentace ke stažení

 

 

stránka
1
 
úřední hodiny měú
PONDĚLÍ 8:00 - 11:30 | 12:30 - 17:00
ÚTERÝ 13:00 - 15:00
STŘEDA 8:00 - 11:30 | 12:30 - 17:00
ČTVRTEK 13:00 - 15:00
PÁTEK 8:00 - 11:30
kontakty podatelna
telefon: 381 201 111 e-mail: posta@sezimovo-usti.cz datová schránka: h76j9ss
administrace